DUL BAYANLARLA ÜCRETSİZ KAMERALI SOHBET HEMEN ALTA

AŞK ROMANTİZM ŞİİR

30 Mart 2010 Salı

                    
ŞAİRANE
Boş verdim aruza vezne kafiyeye
İtirazsız uyarım Türkçe alfabeye
Hele birde içimden yazmak gelmişse
Kelimeler dolusu coşar taşarım ben

Güneş derim ay derim yıldızlara inat
Aşk derim sevda derim gönülde murat
İlham geldi ne yapayım onda kabahat
Yürekler dolusu coşar taşarım ben

Bazen gelir esinim aşık bir kalpten
Bazen sızlar kalemim gönül derdinden
Ah bir şarkı duymuşsam nihaventten
Sevdalar dolusu coşar taşarım ben

Kimi zaman bayrağım gibi dalgalanır
Vatan aşkı satırlarca şiir yazdırır
En güzel methiyeler yüce Yaradanadır
Dualar dolusu coşar taşarım ben

Sinemde titrer bazen sevgilinin özlemi
İmdadıma yetişir aşkın ilham perisi
Erosun oklarından birkaç dize belki
Önce ateş, sonra sel coşar taşarım ben.
       Attığım her adım benden uzakta,

Bastığım her yerde yokmuşum meğer.

Çırpınırken “ben” denilen tuzakta,

Ben bana saplanan okmuşum meğer.



Aklım kumsal iken ben toz paresi,

Çıktıkça yükseğe alçalır oldum.

Düşündüm derdimin nedir çaresi?

“Susarak konuşmak” sonunda buldum.



Esrarlı vuslata bir adım kala,

Hasretin vecdiyle ben kement attım,

Yürekte boğulmak ne güzel belâ,

Battıkça kurtuldum, çıktıkça battım.



Görünmez cevheri buldum diyerek,

Körlüğü kör ettim deli bir taşla.

Bilmeyi bilmeden bildim diyerek,

Boşluğu doldurdum dolu bir boşla.



Nasılların sebebini sorarken,

Sualimi cevapladım “niçin” de.

Çokluğumda yokluğumu ararken,

Yalnız kaldım yığınların içinde.AŞK ROMANTİZM ŞİİR

0 yorum:

bedava webcam sohbet

w

x.de

p