DUL BAYANLARLA ÜCRETSİZ KAMERALI SOHBET HEMEN ALTA

nisan-yuzuk-yastigim-resimleri-fotograflari

26 Haziran 2010 Cumartesi

İlk paylaşımım benim için özel olan bir çalışma. Nişan yüzük yastığını geçen yıl nişanıma çok yakın bir tarihte aceleyle yapmıştım. Gülleri ben hazırladım, yastığın dikimini ise annem yaptı. Nişan-düğün gibi zamanlarda herşeyle ilgilenmek zorunda kalınca bazen bazı şeyler istemediğiniz şekilde sonuçlanabiliyor. Tıpkı bu yastık gibi...



Gülleri kurdeleden kıvırarak, yaprakları saten kumaştan hazırladım. Aslında yastığın üzerine bu şekilde monte etmeyecektim, ama annem ve kuzenim bu şekilde düzenlemeyi uygun buldular. Ben de itiraz etmedim. Zira benim onunla daha fazla ilgilenecek vaktim yoktu.

Yastığın ortasındaki yüzüklerin ikisi de bana ait. Nişanlımın yüzüğüyle çekebilmem bayağı zor, bununla idare edeceksiniz.

İşte detay resimler: nisan-yuzuk-yastigim-resimleri-fotograflari

0 yorum:

bedava webcam sohbet

w

x.de

p